Club 2000
Club 2000 is een klassieke fruitmachine met een basisspel, een Clubspel en niet te vergeten een Heads/Tails modus. Lijkt het je leuk om deze gokkast eens uit te proberen bij een van onze geselecteerde aanbieders? Wij leggen je uit wat je kunt verwachten!
De fruitmachine symbolen
De Club 2000 fruitmachine bevat alle symbolen die je op een klassieke gokkast tegenkomt. Dat zijn (in waarde van laag naar hoog) kersen, citroenen, sinaasappels, de pruim, blauwe bessen, het klavertje vier, de aardbei, de watermeloen, de rode ster, de gouden bel en het ‘SLP’ logo. Het is de bedoeling dat je drie dezelfde symbolen op een rij krijgt. Het maakt daarbij niet uit op welke positie ze verschijnen, zolang ze maar op aansluitende reels staan.


Het Club 2000 symbool
De uitzondering op de hierboven beschreven regel is het Club 2000 symbool. Hier heb je er slechts twee van nodig. Ook bij dit symbool maakt het niet uit waar ze staan, zolang het maar op reels is die zich direct naast elkaar bevinden. Wat twee Club 2000 symbolen opleveren? Dat is een mysterie! Je weet van tevoren nooit hoeveel ze gaan opleveren. Dat merk je vanzelf zodra je twee of drie van deze symbolen op een winlijn hebt! We kunnen wel verklappen dat drie Club 2000 logo’s op een enkele horizontale winlijn de hoogste payouts opleveren.
Goed om te weten
- Zodra je in het basisspel 4 punten bij elkaar hebt, kun je al verder naar het Clubspel.
- Met Heads/Tails (Kop/Munt) kun je je punten verdubbelen. Maar je hebt evenveel kans om ze kwijt te raken!
- Als je wilt kun je vanuit het Clubspel je punten terugzetten naar het basisspel. Dit doe je met de ‘Collect’ knop.
- Als je 200 punten in het Clubspel hebt behaalt, worden de punten die je daar bovenop binnenhaalt automatisch in het basisspel overgezet.